2010. február 1., hétfő

unatkozok... :/

jajj istenem hülyét kapok... :/:/ holnap 17 leszek.. tökjóó :D:D imádom a 17es számot :D:D egyébként sokan mondták h nem vagyok normális h minden ilyen hülyeséget össze vissza irogatok dehát nem nagyon izgat a dolog xD amugy meg éppen Bubával msnezek és azt tárgyaljuk h menjek 5.én AFC koncira wigwamba :D tök szeretnék elmenni mer tudom h gecijóó lesz... de baszottul beteg vagyok, menni nem birok :/:/ remélem addigra meggyógyulok.... :D:D és ha megyek akk elrángatom magammal drága PöTímet is (L):D:D jahhj megőrülök ettől a mai naptól... egyik legjobb barátnőmről olyan dolgokat tudtam meg... áááh... :S:S nem éppen előnyös számára :S és kicsit most másképp nézek rá... :/:/ soha nem gondoltam volna róla ezeket... :/:/
BuBa üzenete:
de...de...de..de AFC :S megsunázzuk AFC Tomit :D
beteg szegény Buba xD megsunáznii Tomiiit xDDD hát ez kurva jóóó xD na most megyek kajálok valamit aztán mág firkálok... :D:D cupp-cupp :D

1 megjegyzés:

  1. amh... mano már megtárgyaltuk meggyógyulsz és jössz :D... Naon jóbuli lessz, kárlenne kihagyni...
    Jha 16 óra 39-kor indul a vonatunk Pestre, a részleteket megmajd elmondom, amh szerdán vagy csütörtökön miutáneste apám elment dolgozni utána felhívlak és lehílak és átmeek és megbeszéljük, meg 1 bizonyos emberkét kitárgyalunk, méghozzá egy pózert :@ aki naon felhúzta az agyam... neked nem? najó mármegitn kezdek magammal társalgást folytatni, szokásom de mindd1... Amh majd akkor íhvlak.... ciah...... cejjjjjjjjjjjetlek (L)

    VálaszTörlés